<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?><list xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" xsi:noNamespaceSchemaLocation="../../xsd/skills.xsd"> <skill id="500" levels="1" name="War Drum"> <set name="mpInitialConsume" val="0"/> <set name="mpConsume" val="0"/> <set name="target" val="TARGET_ONE"/> <set name="skillRadius" val="1000"/> <set name="reuseDelay" val="0"/> <set name="hitTime" val="700"/> <set name="skillType" val="BUFF"/> <set name="isMagic" val="false"/> <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/> <set name="castRange" val="400"/> <set name="effectRange" val="900"/> <for> <effect count="1" name="Buff" time="150" val="0"> <!-- Add yours effects --> </effect> </for> </skill> <skill id="501" levels="1" name="Marching Drum"> <set name="mpInitialConsume" val="0"/> <set name="mpConsume" val="0"/> <set name="target" val="TARGET_ONE"/> <set name="skillRadius" val="1000"/> <set name="reuseDelay" val="0"/> <set name="hitTime" val="700"/> <set name="skillType" val="BUFF"/> <set name="isMagic" val="false"/> <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/> <set name="castRange" val="400"/> <set name="effectRange" val="900"/> <for> <effect count="1" name="Buff" time="150" val="0"> <!-- Add yours effects --> </effect> </for> </skill> <skill id="502" levels="1" name="Soothing Drum"> <set name="mpInitialConsume" val="0"/> <set name="mpConsume" val="0"/> <set name="target" val="TARGET_ONE"/> <set name="skillRadius" val="1000"/> <set name="reuseDelay" val="0"/> <set name="hitTime" val="700"/> <set name="skillType" val="BUFF"/> <set name="isMagic" val="false"/> <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/> <set name="castRange" val="400"/> <set name="effectRange" val="900"/> <for> <effect count="1" name="Buff" time="150" val="0"> <!-- Add yours effects --> </effect> </for> </skill></list>