I noticed a bug in Prophecy of Wind, I am bringing the solution to this problem here.
<skill id="1357" levels="1" name="Prophecy of Wind">
<!-- The spirit of an ancient assassin temporarily possesses the user. Consumes 5 spirit ores. -->
<set name="mpInitialConsume" val="15" />
<set name="mpConsume" val="57" />
<set name="itemConsumeId" val="3031" /> <!-- Spirit Ore -->
<set name="itemConsumeCount" val="5" />
<set name="target" val="TARGET_ONE" />
<set name="hitTime" val="4000" />
<set name="reuseDelay" val="120000" />
<set name="skillType" val="BUFF" />
<set name="isMagic" val="true" />
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE" />
<set name="castRange" val="400" />
<set name="effectRange" val="900" />
<set name="aggroPoints" val="669" />
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="300" val="0" stackOrder="1" stackType="CoV">
<add order="0x40" stat="accCombat" val="4" />
<add order="0x40" stat="rEvas" val="4" />
<mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="1.2" />
<add order="0x40" stat="absorbDam" val="5" />
<mul order="0x30" stat="cAtk" val="1.2">
<and>
<player behind="True" />
</and>
</mul>
<mul order="0x30" stat="rCrit" val="1.2">
<and>
<player behind="True" />
</and>
</mul>
<mul order="0x30" stat="debuffVuln" val="0.9" />
</effect>
</for>
</skill>
correction
<skill id="1357" levels="1" name="Prophecy of Wind">
<!-- The spirit of an ancient assassin temporarily possesses the user. Consumes 5 spirit ores. -->
<set name="mpInitialConsume" val="15" />
<set name="mpConsume" val="57" />
<set name="itemConsumeId" val="3031" /> <!-- Spirit Ore -->
<set name="itemConsumeCount" val="5" />
<set name="target" val="TARGET_ONE" />
<set name="hitTime" val="4000" />
<set name="reuseDelay" val="120000" />
<set name="skillType" val="BUFF" />
<set name="isMagic" val="true" />
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE" />
<set name="castRange" val="400" />
<set name="effectRange" val="900" />
<set name="aggroPoints" val="669" />
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="300" val="0" stackOrder="1" stackType="CoV">
<add order="0x40" stat="accCombat" val="4" />
<add order="0x40" stat="rEvas" val="4" />
<mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="1.2" />
<add order="0x40" stat="absorbDam" val="5" />
<mul order="0x30" stat="cAtk" val="1.2">
<mul order="0x30" stat="rCrit" val="1.2">
<and>
<player behind="True" />
</and>
</mul>
<mul order="0x30" stat="debuffVuln" val="0.9" />
</mul>
</effect>
</for>
</skill>