<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?><list xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" xsi:noNamespaceSchemaLocation="../../xsd/skills.xsd"> <skill id="500" levels="1" name="Chant of Victory"> <!-- The spirits of ancient heroes temporarily possess one's party members. Consumes 40 spirit ores. --> <!-- <set name="itemConsumeId" val="3031"/> --> <!-- Spirit Ore --> <!-- <set name="itemConsumeCount" val="40"/> --> <set name="mpInitialConsume" val="0"/> <set name="mpConsume" val="0"/> <set name="target" val="TARGET_PARTY"/> <set name="skillRadius" val="1000"/> <set name="reuseDelay" val="0"/> <set name="hitTime" val="0"/> <set name="power" val="20"/> <set name="isMagic" val="true"/> <set name="skillType" val="HEAL_PERCENT"/> <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/> <set name="aggroPoints" val="669"/> <for> <effect count="1" name="Buff" time="300" val="0"> <!-- stackOrder="1" stackType="CoV"> --> <mul order="0x30" stat="pAtk" val="1.1"/> <mul order="0x30" stat="pDef" val="1.2"/> <basemul order="0x30" stat="rCrit" val="0.2"/> <add order="0x40" stat="accCombat" val="4"/> <mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="mAtkSpd" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="cAtk" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="mAtk" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="mDef" val="1.2"/> <!-- <mul order="0x30" stat="runSpd" val="0.8"/> --> <mul order="0x30" stat="maxHp" val="1.2"/> <!-- <mul order="0x30" stat="debuffVuln" val="0.8"/> --> </effect> </for> </skill> <skill id="501" levels="1" name="Chant of Victory"> <!-- The spirits of ancient heroes temporarily possess one's party members. Consumes 40 spirit ores. --> <!-- <set name="itemConsumeId" val="3031"/> --> <!-- Spirit Ore --> <!-- <set name="itemConsumeCount" val="40"/> --> <set name="mpInitialConsume" val="0"/> <set name="mpConsume" val="0"/> <set name="target" val="TARGET_PARTY"/> <set name="skillRadius" val="1000"/> <set name="reuseDelay" val="0"/> <set name="hitTime" val="0"/> <set name="power" val="20"/> <set name="isMagic" val="true"/> <set name="skillType" val="HEAL_PERCENT"/> <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/> <set name="aggroPoints" val="669"/> <for> <effect count="1" name="Buff" time="300" val="0"> <!-- stackOrder="1" stackType="CoV"> --> <mul order="0x30" stat="pAtk" val="1.1"/> <mul order="0x30" stat="pDef" val="1.2"/> <basemul order="0x30" stat="rCrit" val="0.2"/> <add order="0x40" stat="accCombat" val="4"/> <mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="mAtkSpd" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="cAtk" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="mAtk" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="mDef" val="1.2"/> <!-- <mul order="0x30" stat="runSpd" val="0.8"/> --> <mul order="0x30" stat="maxHp" val="1.2"/> <!-- <mul order="0x30" stat="debuffVuln" val="0.8"/> --> </effect> </for> </skill> <skill id="502" levels="1" name="Chant of Victory"> <!-- The spirits of ancient heroes temporarily possess one's party members. Consumes 40 spirit ores. --> <!-- <set name="itemConsumeId" val="3031"/> --> <!-- Spirit Ore --> <!-- <set name="itemConsumeCount" val="40"/> --> <set name="mpInitialConsume" val="0"/> <set name="mpConsume" val="0"/> <set name="target" val="TARGET_PARTY"/> <set name="skillRadius" val="1000"/> <set name="reuseDelay" val="0"/> <set name="hitTime" val="0"/> <set name="power" val="20"/> <set name="isMagic" val="true"/> <set name="skillType" val="HEAL_PERCENT"/> <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/> <set name="aggroPoints" val="669"/> <for> <effect count="1" name="Buff" time="300" val="0"> <!-- stackOrder="1" stackType="CoV"> --> <mul order="0x30" stat="pAtk" val="1.1"/> <mul order="0x30" stat="pDef" val="1.2"/> <basemul order="0x30" stat="rCrit" val="0.2"/> <add order="0x40" stat="accCombat" val="4"/> <mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="mAtkSpd" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="cAtk" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="mAtk" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="mDef" val="1.2"/> <!-- <mul order="0x30" stat="runSpd" val="0.8"/> --> <mul order="0x30" stat="maxHp" val="1.2"/> <!-- <mul order="0x30" stat="debuffVuln" val="0.8"/> --> </effect> </for> </skill> <skill id="503" levels="1" name="Chant of Victory"> <!-- The spirits of ancient heroes temporarily possess one's party members. Consumes 40 spirit ores. --> <!-- <set name="itemConsumeId" val="3031"/> --> <!-- Spirit Ore --> <!-- <set name="itemConsumeCount" val="40"/> --> <set name="mpInitialConsume" val="0"/> <set name="mpConsume" val="0"/> <set name="target" val="TARGET_PARTY"/> <set name="skillRadius" val="1000"/> <set name="reuseDelay" val="0"/> <set name="hitTime" val="0"/> <set name="power" val="20"/> <set name="isMagic" val="true"/> <set name="skillType" val="HEAL_PERCENT"/> <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/> <set name="aggroPoints" val="669"/> <for> <effect count="1" name="Buff" time="300" val="0"> <!-- stackOrder="1" stackType="CoV"> --> <mul order="0x30" stat="pAtk" val="1.1"/> <mul order="0x30" stat="pDef" val="1.2"/> <basemul order="0x30" stat="rCrit" val="0.2"/> <add order="0x40" stat="accCombat" val="4"/> <mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="mAtkSpd" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="cAtk" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="mAtk" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="mDef" val="1.2"/> <!-- <mul order="0x30" stat="runSpd" val="0.8"/> --> <mul order="0x30" stat="maxHp" val="1.2"/> <!-- <mul order="0x30" stat="debuffVuln" val="0.8"/> --> </effect> </for> </skill> <skill id="504" levels="1" name="Chant of Victory"> <!-- The spirits of ancient heroes temporarily possess one's party members. Consumes 40 spirit ores. --> <!-- <set name="itemConsumeId" val="3031"/> --> <!-- Spirit Ore --> <!-- <set name="itemConsumeCount" val="40"/> --> <set name="mpInitialConsume" val="0"/> <set name="mpConsume" val="0"/> <set name="target" val="TARGET_PARTY"/> <set name="skillRadius" val="1000"/> <set name="reuseDelay" val="0"/> <set name="hitTime" val="0"/> <set name="power" val="20"/> <set name="isMagic" val="true"/> <set name="skillType" val="HEAL_PERCENT"/> <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/> <set name="aggroPoints" val="669"/> <for> <effect count="1" name="Buff" time="300" val="0"> <!-- stackOrder="1" stackType="CoV"> --> <mul order="0x30" stat="pAtk" val="1.1"/> <mul order="0x30" stat="pDef" val="1.2"/> <basemul order="0x30" stat="rCrit" val="0.2"/> <add order="0x40" stat="accCombat" val="4"/> <mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="mAtkSpd" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="cAtk" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="mAtk" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="mDef" val="1.2"/> <!-- <mul order="0x30" stat="runSpd" val="0.8"/> --> <mul order="0x30" stat="maxHp" val="1.2"/> <!-- <mul order="0x30" stat="debuffVuln" val="0.8"/> --> </effect> </for> </skill> <skill id="505" levels="1" name="Chant of Victory"> <!-- The spirits of ancient heroes temporarily possess one's party members. Consumes 40 spirit ores. --> <!-- <set name="itemConsumeId" val="3031"/> --> <!-- Spirit Ore --> <!-- <set name="itemConsumeCount" val="40"/> --> <set name="mpInitialConsume" val="0"/> <set name="mpConsume" val="0"/> <set name="target" val="TARGET_PARTY"/> <set name="skillRadius" val="1000"/> <set name="reuseDelay" val="0"/> <set name="hitTime" val="0"/> <set name="power" val="20"/> <set name="isMagic" val="true"/> <set name="skillType" val="HEAL_PERCENT"/> <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/> <set name="aggroPoints" val="669"/> <for> <effect count="1" name="Buff" time="300" val="0"> <!-- stackOrder="1" stackType="CoV"> --> <mul order="0x30" stat="pAtk" val="1.1"/> <mul order="0x30" stat="pDef" val="1.2"/> <basemul order="0x30" stat="rCrit" val="0.2"/> <add order="0x40" stat="accCombat" val="4"/> <mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="mAtkSpd" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="cAtk" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="mAtk" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="mDef" val="1.2"/> <!-- <mul order="0x30" stat="runSpd" val="0.8"/> --> <mul order="0x30" stat="maxHp" val="1.2"/> <!-- <mul order="0x30" stat="debuffVuln" val="0.8"/> --> </effect> </for> </skill> <skill id="506" levels="1" name="Chant of Victory"> <!-- The spirits of ancient heroes temporarily possess one's party members. Consumes 40 spirit ores. --> <!-- <set name="itemConsumeId" val="3031"/> --> <!-- Spirit Ore --> <!-- <set name="itemConsumeCount" val="40"/> --> <set name="mpInitialConsume" val="0"/> <set name="mpConsume" val="0"/> <set name="target" val="TARGET_PARTY"/> <set name="skillRadius" val="1000"/> <set name="reuseDelay" val="0"/> <set name="hitTime" val="0"/> <set name="power" val="20"/> <set name="isMagic" val="true"/> <set name="skillType" val="HEAL_PERCENT"/> <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/> <set name="aggroPoints" val="669"/> <for> <effect count="1" name="Buff" time="300" val="0"> <!-- stackOrder="1" stackType="CoV"> --> <mul order="0x30" stat="pAtk" val="1.1"/> <mul order="0x30" stat="pDef" val="1.2"/> <basemul order="0x30" stat="rCrit" val="0.2"/> <add order="0x40" stat="accCombat" val="4"/> <mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="mAtkSpd" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="cAtk" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="mAtk" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="mDef" val="1.2"/> <!-- <mul order="0x30" stat="runSpd" val="0.8"/> --> <mul order="0x30" stat="maxHp" val="1.2"/> <!-- <mul order="0x30" stat="debuffVuln" val="0.8"/> --> </effect> </for> </skill> <skill id="507" levels="1" name="Chant of Victory"> <!-- The spirits of ancient heroes temporarily possess one's party members. Consumes 40 spirit ores. --> <!-- <set name="itemConsumeId" val="3031"/> --> <!-- Spirit Ore --> <!-- <set name="itemConsumeCount" val="40"/> --> <set name="mpInitialConsume" val="0"/> <set name="mpConsume" val="0"/> <set name="target" val="TARGET_PARTY"/> <set name="skillRadius" val="1000"/> <set name="reuseDelay" val="0"/> <set name="hitTime" val="0"/> <set name="power" val="20"/> <set name="isMagic" val="true"/> <set name="skillType" val="HEAL_PERCENT"/> <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/> <set name="aggroPoints" val="669"/> <for> <effect count="1" name="Buff" time="300" val="0"> <!-- stackOrder="1" stackType="CoV"> --> <mul order="0x30" stat="pAtk" val="1.1"/> <mul order="0x30" stat="pDef" val="1.2"/> <basemul order="0x30" stat="rCrit" val="0.2"/> <add order="0x40" stat="accCombat" val="4"/> <mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="mAtkSpd" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="cAtk" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="mAtk" val="1.2"/> <mul order="0x30" stat="mDef" val="1.2"/> <!-- <mul order="0x30" stat="runSpd" val="0.8"/> --> <mul order="0x30" stat="maxHp" val="1.2"/> <!-- <mul order="0x30" stat="debuffVuln" val="0.8"/> --> </effect> </for> </skill></list>
Thanks for sharing.Is there a way for me to slow the animation down?