L2JMobius

C6 Ranking Skills

SGER@fjs · 3 · 6461

Offline SGER@fjs

  • Heir
  • **
    • Posts: 10


http://www.mediafire.com/file/euhszz8mng18u27/FX_RankingSkills.7z/file

../data/stats/skills
Code: [Select]
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<list xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" xsi:noNamespaceSchemaLocation="../../xsd/skills.xsd">
<skill id="500" levels="1" name="Chant of Victory">
<!-- The spirits of ancient heroes temporarily possess one's party members. Consumes 40 spirit ores. -->
<!-- <set name="itemConsumeId" val="3031"/> --> <!-- Spirit Ore -->
<!-- <set name="itemConsumeCount" val="40"/> -->
<set name="mpInitialConsume" val="0"/>
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="target" val="TARGET_PARTY"/>
<set name="skillRadius" val="1000"/>
<set name="reuseDelay" val="0"/>
<set name="hitTime" val="0"/>
<set name="power" val="20"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="skillType" val="HEAL_PERCENT"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="aggroPoints" val="669"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="300" val="0"> <!-- stackOrder="1" stackType="CoV"> -->
<mul order="0x30" stat="pAtk" val="1.1"/>
<mul order="0x30" stat="pDef" val="1.2"/>
<basemul order="0x30" stat="rCrit" val="0.2"/>
<add order="0x40" stat="accCombat" val="4"/>
<mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="mAtkSpd" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="cAtk" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="mAtk" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="mDef" val="1.2"/>
<!-- <mul order="0x30" stat="runSpd" val="0.8"/> -->
<mul order="0x30" stat="maxHp" val="1.2"/>
<!-- <mul order="0x30" stat="debuffVuln" val="0.8"/> -->
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="501" levels="1" name="Chant of Victory">
<!-- The spirits of ancient heroes temporarily possess one's party members. Consumes 40 spirit ores. -->
<!-- <set name="itemConsumeId" val="3031"/> --> <!-- Spirit Ore -->
<!-- <set name="itemConsumeCount" val="40"/> -->
<set name="mpInitialConsume" val="0"/>
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="target" val="TARGET_PARTY"/>
<set name="skillRadius" val="1000"/>
<set name="reuseDelay" val="0"/>
<set name="hitTime" val="0"/>
<set name="power" val="20"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="skillType" val="HEAL_PERCENT"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="aggroPoints" val="669"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="300" val="0"> <!-- stackOrder="1" stackType="CoV"> -->
<mul order="0x30" stat="pAtk" val="1.1"/>
<mul order="0x30" stat="pDef" val="1.2"/>
<basemul order="0x30" stat="rCrit" val="0.2"/>
<add order="0x40" stat="accCombat" val="4"/>
<mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="mAtkSpd" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="cAtk" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="mAtk" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="mDef" val="1.2"/>
<!-- <mul order="0x30" stat="runSpd" val="0.8"/> -->
<mul order="0x30" stat="maxHp" val="1.2"/>
<!-- <mul order="0x30" stat="debuffVuln" val="0.8"/> -->
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="502" levels="1" name="Chant of Victory">
<!-- The spirits of ancient heroes temporarily possess one's party members. Consumes 40 spirit ores. -->
<!-- <set name="itemConsumeId" val="3031"/> --> <!-- Spirit Ore -->
<!-- <set name="itemConsumeCount" val="40"/> -->
<set name="mpInitialConsume" val="0"/>
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="target" val="TARGET_PARTY"/>
<set name="skillRadius" val="1000"/>
<set name="reuseDelay" val="0"/>
<set name="hitTime" val="0"/>
<set name="power" val="20"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="skillType" val="HEAL_PERCENT"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="aggroPoints" val="669"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="300" val="0"> <!-- stackOrder="1" stackType="CoV"> -->
<mul order="0x30" stat="pAtk" val="1.1"/>
<mul order="0x30" stat="pDef" val="1.2"/>
<basemul order="0x30" stat="rCrit" val="0.2"/>
<add order="0x40" stat="accCombat" val="4"/>
<mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="mAtkSpd" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="cAtk" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="mAtk" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="mDef" val="1.2"/>
<!-- <mul order="0x30" stat="runSpd" val="0.8"/> -->
<mul order="0x30" stat="maxHp" val="1.2"/>
<!-- <mul order="0x30" stat="debuffVuln" val="0.8"/> -->
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="503" levels="1" name="Chant of Victory">
<!-- The spirits of ancient heroes temporarily possess one's party members. Consumes 40 spirit ores. -->
<!-- <set name="itemConsumeId" val="3031"/> --> <!-- Spirit Ore -->
<!-- <set name="itemConsumeCount" val="40"/> -->
<set name="mpInitialConsume" val="0"/>
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="target" val="TARGET_PARTY"/>
<set name="skillRadius" val="1000"/>
<set name="reuseDelay" val="0"/>
<set name="hitTime" val="0"/>
<set name="power" val="20"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="skillType" val="HEAL_PERCENT"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="aggroPoints" val="669"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="300" val="0"> <!-- stackOrder="1" stackType="CoV"> -->
<mul order="0x30" stat="pAtk" val="1.1"/>
<mul order="0x30" stat="pDef" val="1.2"/>
<basemul order="0x30" stat="rCrit" val="0.2"/>
<add order="0x40" stat="accCombat" val="4"/>
<mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="mAtkSpd" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="cAtk" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="mAtk" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="mDef" val="1.2"/>
<!-- <mul order="0x30" stat="runSpd" val="0.8"/> -->
<mul order="0x30" stat="maxHp" val="1.2"/>
<!-- <mul order="0x30" stat="debuffVuln" val="0.8"/> -->
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="504" levels="1" name="Chant of Victory">
<!-- The spirits of ancient heroes temporarily possess one's party members. Consumes 40 spirit ores. -->
<!-- <set name="itemConsumeId" val="3031"/> --> <!-- Spirit Ore -->
<!-- <set name="itemConsumeCount" val="40"/> -->
<set name="mpInitialConsume" val="0"/>
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="target" val="TARGET_PARTY"/>
<set name="skillRadius" val="1000"/>
<set name="reuseDelay" val="0"/>
<set name="hitTime" val="0"/>
<set name="power" val="20"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="skillType" val="HEAL_PERCENT"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="aggroPoints" val="669"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="300" val="0"> <!-- stackOrder="1" stackType="CoV"> -->
<mul order="0x30" stat="pAtk" val="1.1"/>
<mul order="0x30" stat="pDef" val="1.2"/>
<basemul order="0x30" stat="rCrit" val="0.2"/>
<add order="0x40" stat="accCombat" val="4"/>
<mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="mAtkSpd" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="cAtk" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="mAtk" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="mDef" val="1.2"/>
<!-- <mul order="0x30" stat="runSpd" val="0.8"/> -->
<mul order="0x30" stat="maxHp" val="1.2"/>
<!-- <mul order="0x30" stat="debuffVuln" val="0.8"/> -->
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="505" levels="1" name="Chant of Victory">
<!-- The spirits of ancient heroes temporarily possess one's party members. Consumes 40 spirit ores. -->
<!-- <set name="itemConsumeId" val="3031"/> --> <!-- Spirit Ore -->
<!-- <set name="itemConsumeCount" val="40"/> -->
<set name="mpInitialConsume" val="0"/>
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="target" val="TARGET_PARTY"/>
<set name="skillRadius" val="1000"/>
<set name="reuseDelay" val="0"/>
<set name="hitTime" val="0"/>
<set name="power" val="20"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="skillType" val="HEAL_PERCENT"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="aggroPoints" val="669"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="300" val="0"> <!-- stackOrder="1" stackType="CoV"> -->
<mul order="0x30" stat="pAtk" val="1.1"/>
<mul order="0x30" stat="pDef" val="1.2"/>
<basemul order="0x30" stat="rCrit" val="0.2"/>
<add order="0x40" stat="accCombat" val="4"/>
<mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="mAtkSpd" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="cAtk" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="mAtk" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="mDef" val="1.2"/>
<!-- <mul order="0x30" stat="runSpd" val="0.8"/> -->
<mul order="0x30" stat="maxHp" val="1.2"/>
<!-- <mul order="0x30" stat="debuffVuln" val="0.8"/> -->
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="506" levels="1" name="Chant of Victory">
<!-- The spirits of ancient heroes temporarily possess one's party members. Consumes 40 spirit ores. -->
<!-- <set name="itemConsumeId" val="3031"/> --> <!-- Spirit Ore -->
<!-- <set name="itemConsumeCount" val="40"/> -->
<set name="mpInitialConsume" val="0"/>
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="target" val="TARGET_PARTY"/>
<set name="skillRadius" val="1000"/>
<set name="reuseDelay" val="0"/>
<set name="hitTime" val="0"/>
<set name="power" val="20"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="skillType" val="HEAL_PERCENT"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="aggroPoints" val="669"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="300" val="0"> <!-- stackOrder="1" stackType="CoV"> -->
<mul order="0x30" stat="pAtk" val="1.1"/>
<mul order="0x30" stat="pDef" val="1.2"/>
<basemul order="0x30" stat="rCrit" val="0.2"/>
<add order="0x40" stat="accCombat" val="4"/>
<mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="mAtkSpd" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="cAtk" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="mAtk" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="mDef" val="1.2"/>
<!-- <mul order="0x30" stat="runSpd" val="0.8"/> -->
<mul order="0x30" stat="maxHp" val="1.2"/>
<!-- <mul order="0x30" stat="debuffVuln" val="0.8"/> -->
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="507" levels="1" name="Chant of Victory">
<!-- The spirits of ancient heroes temporarily possess one's party members. Consumes 40 spirit ores. -->
<!-- <set name="itemConsumeId" val="3031"/> --> <!-- Spirit Ore -->
<!-- <set name="itemConsumeCount" val="40"/> -->
<set name="mpInitialConsume" val="0"/>
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="target" val="TARGET_PARTY"/>
<set name="skillRadius" val="1000"/>
<set name="reuseDelay" val="0"/>
<set name="hitTime" val="0"/>
<set name="power" val="20"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="skillType" val="HEAL_PERCENT"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="aggroPoints" val="669"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="300" val="0"> <!-- stackOrder="1" stackType="CoV"> -->
<mul order="0x30" stat="pAtk" val="1.1"/>
<mul order="0x30" stat="pDef" val="1.2"/>
<basemul order="0x30" stat="rCrit" val="0.2"/>
<add order="0x40" stat="accCombat" val="4"/>
<mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="mAtkSpd" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="cAtk" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="mAtk" val="1.2"/>
<mul order="0x30" stat="mDef" val="1.2"/>
<!-- <mul order="0x30" stat="runSpd" val="0.8"/> -->
<mul order="0x30" stat="maxHp" val="1.2"/>
<!-- <mul order="0x30" stat="debuffVuln" val="0.8"/> -->
</effect>
</for>
</skill>
</list>

Stats for reference only.


Offline junin00

  • Black Sheep
  • Heir
  • **
    • Posts: 31
Thanks for sharing.

Is there a way for me to slow the animation down?


Offline SGER@fjs

  • Heir
  • **
    • Posts: 10
Thanks for sharing.

Is there a way for me to slow the animation down?
"hittime" from skillgrp
0.00000000 > 1.00000000 (1s)